
Νέες αφίξεις στο νησί.
Μια μη γνώριμη παρουσία φτάνει στο νησί των Παξών. Μια γυναικά ψάχνει τον Ορέστη, μία σύνδεση από το παρελθόν τους ενώνει. Η Μαρία βλέποντας τη να καρτερά έξω από το σχολείο με τον Ορέστη να κάνει τις πρόβες για το φεστιβάλ συστήνεται στην άγνωστη γυναίκα. Όπως η ίδια της αποκαλύπτει είναι η γυναίκα του Ορέστη κάτι που έως τώρα δεν γνωρίζαμε.
Μουσικές καρέκλες.
Η εισαγωγή ως «μουσικές καρέκλες» αναφέρεται στο παιδικό παιχνίδι των κενών θέσεων. Πάντα οι θέσεις είναι λιγότερες από τα άτομα σαν την ζωή. Όταν σταματήσει η μουσική κάποιοι μένουν χωρίς καρέκλα. Κάθε καρέκλα είναι και μια θέση, κάθε θέση αφορά τα προνόμια και τις ευκαιρίες μιας ζωής που κάποιοι απλά κερδίζουν και άλλοι απλά χάνουν.
Η ζωή του Ορέστη. Επιστροφή στο παρελθόν.
Από μικρή ηλικία ο Ορέστης ήθελε να γίνει πιανίστας. Η ζωή τον έφερε από μικρό αντιμέτωπο με δυσκολίες. Ο Ορέστης είχε την ατυχία να χάσει τους γονείς του στην εφηβική ηλικία από αυτοκινητιστικό ατύχημα. Μια ζωή διπλών ταχυτήτων, μια ζωή μεταξύ μοναξιάς και πολυκοσμίας. Με ανεκπλήρωτο όνειρο την μουσική την μόνη του αγάπη. Ζώντας την κρίση της Ελληνικής οικονομίας του 2009 σε μια Ελλάδα που αλλάζει προς το χειρότερο συρρικνώνοντας τα όνειρα των Ελλήνων.
Ο Ορέστης ξεπερνώντας τα εμπόδια δουλεύει ως πιανίστας σε γνωστό εστιατόριο της Αθήνας. Εκεί θα γνωρίσει μια γυναίκα επιφανή και πλούσια η οποία θα τον προσεγγίσει ερωτικά. Το όνομα αυτής Αλεξάνδρα. Η Αλεξάνδρα ασχολείται με τα ναυτιλιακά από οικογένεια εφοπλιστών μια ζωή αντιμετρικά αντίθετη σε φιλοσοφία από τον Ορέστη.
Αναταραχή στην ζωή της Κλέλιας.
Η Κλέλια στο άκουσμα της παρουσίας μιας άλλης γυναίκας στο νησί η οποία παρουσιάζεται ως γυναίκα του Ορέστη ξεσπάει σε κλάματα. Βλέπετε το κεφάλαιο προσωπική ζωή για τον Ορέστη είναι ένα κλειστό κεφάλαιο που κανείς στο νησί δεν γνωρίζει. Ο μόνος χαρούμενος σε αυτή την υπόθεση είναι ο Φάνης που αισθάνεται ανακουφισμένος με την παρουσία της γυναίκας του Ορέστη στο νησί.
Στον αντίποδα η Αλεξάνδρα φτάνει στο σπίτι του Ορέστη με το κλίμα να είναι ψυχρό. Η Αλεξάνδρα φαίνεται μια γυναίκα οξυδερκής με υψηλό ένστικτο και αντίληψη. Αμέσως έχει καταλάβει ότι ο Ορέστης και η Κλέλια έχουν αποκτήσει κάποια σύνδεση και επικρίνει την επιλογή του Ορέστη για την διαφορά στην ηλικία τους και τις επιπτώσεις που θα έχει στο νησί ένα τέτοιο σκάνδαλο.
Τραπέζι ευγενών.
Κάνοντας ακόμα μια επιστροφή στο παρελθόν βλέπουμε σταδιακά την εξέλιξη της σχέσης του Ορέστη με την Αλεξάνδρα. Καλεσμένος στο οικογενειακό τραπέζι ο Ορέστης γνωρίζει τον πατέρα της. Μια σχέση που επισημοποιείται. Μια οικογένεια τεχνοκρατών μια οικογένεια της φιλοσοφίας «όλα έχουν μια τιμή» απέναντι στην καλλιτεχνική φύση του Ορέστη.
Μνημονιακές σχέσεις.
Η σχέση του Ορέστη και της Αλεξάνδρα επισημοποιείται με την υπογραφή συμφώνου συμβίωσης και νομικών όρων και την ολοκλήρωση του θρησκευτικού τους γάμου. Παράλληλα η χώρα μας εκείνη την περίοδο υπογράφει την παροχή δανειακής σύμβασης με όρους σκληρούς για την ελληνική οικονομία από την ευρωπαϊκή ένωση και το διεθνές νομισματικό ταμείο. Η ζωή της Ελλάδας αλλά και του Ορέστη δεν έχουν πολλές διαφορές με μια ζωή χωρίς ελευθερία δεμένη με «αόρατες χειροπέδες».
Μητρικό χάδι.
Ο Ορέστης προσεγγίζει την Κλέλια για να την διαβεβαιώσει ότι οι σχέση του με την Αλεξάνδρα είναι απλά τυπικές και βρίσκονται σε διάσταση. Η Κλέλια καταβεβλημένη και πληγωμένη επιστρέφει στο σπίτι της σπαράζοντας από πόνο και απογοήτευση. Η Σοφία προσπαθεί να την βοηθήσει και να έρθει πιο κοντά της. Η Σοφία προσπαθώντας να μαλακώσει τις πληγές της Κλέλιας την συμβουλεύει να ηρεμίσει ξέροντας τον κρυφό έρωτα της κόρη της με τον Ορέστη. Μια σχέση που εγκρίνει παρά τα τριάντα χρόνια διαφοράς ζηλεύοντας την Κλέλια για τον χαρακτήρα της. Έναν χαρακτήρα με δυναμισμό έναν χαρακτήρα που μακάρι να είχε και εκείνη.
Οι κοινωνία των δυνατών.
Σε επανάληψη του παρελθόντος λίγα χρόνια πριν το πρώτο μνημόνιο της Ελλάδας ο Ορέστης και η Αλεξάνδρα όντας παντρεμένοι ζουν μια πλούσια ζωή σε μια κοινωνία που δοκιμάζεται κοινωνικά. Ο Ορέστης και η Αλεξάνδρα κανονίζουν να πάνε σε ένα μαγαζί που παίζει τζαζ με φιλικό ζευγάρι. Εκεί για πρώτη φορά γνωρίζουμε τον Αντρέα έναν εκκεντρικό τεχνοκράτη συνεργάτη της Αλεξάνδρας με πολλές πολιτικές επαφές και γνωριμίες. Ο Αντρέας είναι οικογενειακός φίλος της οικογένειας της Αλεξάνδρας εκκεντρικός χωρίς κοινωνικές ευαισθησίες ως και αρκετά αντιπαθής για τον Ορέστη. Όπως θα δούμε και στην πορεία ο Ανδρέας είναι ο άνθρωπος που θα εκπαιδεύσει τον Ορέστη στις επιχειρήσεις της Αλεξάνδρας.
Η αλήθεια είναι ότι Ορέστης είχε μπει σε μια οικογένεια που παρόλο που τον αγαπούσε, δεν ήταν κομμάτι της. Η προτροπή του πατέρα της Αλεξάνδρας για απόγονο και ο τρόπος αντιμετώπισης του Ορέστη προμήνυε την εσωτερική φυλακή του Ορέστη σε μια λάθος ζωή που αργά ή γρήγορα θα μισούσε.
Ο Φάνης ξέρει.
Με το νησί να έχει ενημερωθεί για την άφιξη της γυναίκας του Ορέστη. Ο Φάνης καλεί τον Ορέστη στο γραφείο του για τις διαδικαστικές ημερομηνίες του φεστιβάλ. Ο Φάνης ρωτάει τον Ορέστη για την γυναίκα του θέλοντας να αντλήσει πληροφορίες. Ο Ορέστης τον ενημερώνει ότι η Αλεξάνδρα είναι εν διαστάσει σύζυγός του με την σχέση του να έχει τελειώσει εδώ και καιρό οριστικά. Ο Φάνης επιστρέφοντας στην συζήτηση για το φεστιβάλ δίνει στον Ορέστη τον φάκελο της αμοιβής του και τον προειδοποιεί να μείνει μακριά από την Κλέλια και να φύγει από το νησί στο τέλος του φεστιβάλ με τον Ορέστη να παγώνει από την απότομη αλλαγή στάσης του.
Κρίση.
Η ζωή του Ορέστη και της Αλεξάνδρας φαίνεται μια ιδανική ζωή που κάθε άνθρωπος θα ζήλευε. Την ευτυχία του ζευγαριού ήρθε να προσθέσει η εγκυμοσύνη της Αλεξάνδρας με τον γιατρό να τους ανακοινώνει το φύλλο του παιδιού. Η Αλεξάνδρα πλέει σε πελάγη ευτυχίας κυοφορώντας την κόρη του Ορέστη. Ο Ορέστης με την βοήθεια των γνωριμιών της Αλεξάνδρας κλείνει συνέντευξη για την θέση του μαέστρου στο εθνικό θέατρο.
Η πρώτη μεγάλη διαφωνία του Ορέστη και της Αλεξάνδρας ξεσπά. Η Αλεξάνδρα κανονίζει την εξέταση υπερήχου Β επιπέδου τη ημέρα που ο Ορέστης ετοιμάζεται για το κάστιγκ. Ο Ορέστης αρνείται να πάει δίνοντας προτεραιότητα στο παιδί τους με την Αλεξάνδρα να επιμένει να πάει ως μια τεράστια ευκαιρία για την καριέρα του.
Η Αλεξάνδρα επισκέπτεται μόνη τον προσωπικό της ιατρό με τον Ορέστη στο θέατρο να δίνει εξετάσεις για την θέση του μαέστρου. Ο ιατρός με πόνο ανακοινώνει στην Αλεξάνδρα το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Η Αλεξάνδρα πάσχει από κυστική ίωση με τον ιατρό της να την ενημερώνει για τις συνέπειες εάν η Αλεξάνδρα επιλέξει να φέρει στην ζωή αυτό το παιδί. Οι πιθανότητες να ζήσει για πολλά χρόνια και τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσει φέρνουν την Αλεξάνδρα στο δίλημμα της άμβλωσης. Η Αλεξάνδρα χωρίς την γνώμη του Ορέστη αποφασίζει να ρίξει το παιδί με την σχέση τους να περνάει κρίση. Ο Ορέστης απορρίπτεται ως ο κατάλληλος για την δουλεία με την οριστική ρήξη της προσωπικής και επαγγελματικής ζωής να τον οδηγούν σε αδιέξοδο.
Αποκαλύψεις και ψέματα.
Ο Αντρέας βλέποντας το ζευγάρι να περνάει κρίση κάνει ότι μπορεί ώστε να πείσει τον Ορέστη να προσεγγίσει ξανά την Αλεξάνδρα τονίζοντας του πόσο τυχερός είναι που έχει μια γυναίκα τόσο δυναμική έξυπνη όμορφη με χρήματα που θα του λύσουν τα προβλήματα για πάντα. Έτσι ο Αντρέας προτείνει στο ζευγάρι να πάνε με το σκάφος του διακοπές στους Παξούς με τον Ορέστη σε μια διαφορετική περίοδο της ζωής του φτάνει στο νησί που μελλοντικά θα καθορίσει την ζωή του. Ένα νησί με πίκρες χαρές έρωτα και πόνο. Όπως και τον πρώτο χαστούκι του Ορέστη. Ο Ορέστης γυρνώντας στο σκάφος χωρίς να γίνει αντιληπτός από την Αλεξάνδρα έρχεται αντιμέτωπος με την σκληρή αλήθεια. Αλεξάνδρα και Ανδρέας διατηρούν πέρα από φιλική σχέση και ερωτική.
Το τέλος μιας σχέσης.
Ο Ορέστης γυρνώντας στην Αθήνα ζητάει από την Αλεξάνδρα διαζύγιο. Χωρίς να αποκαλύψει τον πραγματικό λόγο ανακοινώνει την απόφαση στην Αλεξάνδρα που του ζητάει χρόνο ως αντάλλαγμα για την βοήθεια που του έδωσε. Η εγωπαθής συμπεριφορά της Αλεξάνδρας απέναντι στον Ορέστη και η αποκάλυψη του Ορέστη για την σχέση της με τον Ανδρέα παγώνει την Αλεξάνδρα. Οι δικαιολογίες της Αλεξάνδρας οδηγούν την συζήτηση στα άκρα με την Αλεξάνδρα να ζητάει από τον Ορέστη να φύγει από το σπίτι τους την επόμενη μέρα και να προχωρήσουν στο διαζύγιο.
Η προοικονομία του θανάτου του Χαράλαμπου.
Σε κάθε τέλος κάθε επεισοδίου ο Χαράλαμπος θα βιώνει την διαφορετική εκδοχή του θανάτου του. Κάθε εκδοχή φέρει διαφορετικούς χαρακτήρες να εμπλέκονται στον θάνατο του. Με μοναδική «σταθερά» την βύθιση του νεκρού σώματος του στο βυθό.

Maestro
Maestro είναι ο τίτλος ελληνικής δραματικής κοινωνικής τηλεοπτικής σειράς σε σενάριο του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και σκηνοθεσία του ίδιου από κοινού με τον Άκη Πολύζο. Η σειρά έκανε πρεμιέρα στην ελληνική τηλεόραση από τον τηλεοπτικό σταθμό Mega Channel στις 13 Οκτωβρίου του 2022 και ο πρώτος κύκλος ολοκληρώθηκε στις 15 Δεκεμβρίου με εννέα επεισόδια. Στις 11 Νοεμβρίου του 2022, η παγκόσμια συνδρομητική πλατφόρμα Netflix απέκτησε τα δικαιώματα της σειράς και τον Δεκέμβριο, οπότε είχε ολοκληρωθεί προβολή του πρώτου κύκλου στην ελληνική τηλεόραση, ήταν διαθέσιμη για προβολή υπό τον τίτλο Maestro in Blue, κάνοντάς την την πρώτη ελληνική τηλεοπτική σειρά που προβλήθηκε από την πλατφόρμα.
Το Κάστ του Maestro:
- Χριστόφορος Παπακαλιάτης (Ορέστης Εμμανουήλ)
- Κλέλια Ανδριολάτου (Κλέλια)
- Μαρία Καβογιάννη (Μαρία)
- Χάρις Αλεξίου (Χάρις)
- Φάνης Μουρατίδης (Φάνης)
- Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου (Σοφία)
- Ορέστης Χαλκιάς (Αντώνης)
- Γιώργος Μπένος (Σπύρος)
- Αντίνοος Αλμπάνης (Μιχάλης)
- Στεφανία Γουλιώτη (Αλεξάνδρα)
- Γιάννης Τσορτέκης (Χαράλαμπος)