Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί e-shop εικονικά χωρίς να γίνονται αγορές και δεν έχει συνδεθεί με τράπεζες. Όλες οι παρακάτω πληροφορίες αφορούν μελλοντική χρήση.
Επιστροφές Προϊόντων
Ο πελάτης έχει δυνατότητα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ήμερα κατά την οποία ο πελάτης ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν ( διαφορετικό από τον μεταφορέα), αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών της παραγγελιάς του. Η επιστροφή γίνεται με την επίδειξη της απόδειξης και επιστρέφεται η συνολική αξία του προϊόντος στον πελάτη με την προϋπόθεση το προϊόν να είναι σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία είτε με ταινία ασφαλείας είτε με ζελατίνη ασφαλείας και το ίδιο το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Σε αντίθετη περίπτωση, γίνεται μερική επιστροφή των χρημάτων του πελάτη όπως ορίζεται από το νόμο. Σε αντίθετη περίπτωση, γίνεται μερική επιστροφή των χρημάτων του πελάτη όπως ορίζεται από το νόμο.
Εξαιρέσεις στο δικαίωμα υπαναχώρησης αποτελούν οι παρακάτω περιπτώσεις:
- Για προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας και της υγιεινής (π.χ. ακουστικά, hands free, ξυριστικές – αποτριχωτικές μηχανές, οδοντόβουρτσες, ανταλλακτικά ξυριστικών ή οδοντόβουρτσας, μαγειρικά σκεύη, προϊόντα περιποίησης σώματος, προσώπου, μαλλιών κτλ).
- Μπλούζες και T-shirt με λεκέδες (εξαίρεση ελαττώματα σε ραφές και σκισίματα)
- Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).
Εγγυήσεις Προϊόντων
Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση με διάρκεια και όρους του εκάστοτε κατασκευαστή. Όπως ο Νόμος ορίζει το XthunderspeederGR δεν συμμετέχει κατ’ ουδένα τρόπο στη διαδικασία λήψης απόφασης καθώς οι μόνοι αρμόδιοι είναι οι εκάστοτε αντιπροσωπείες και κατασκευαστές. To XthunderspeederGR διευθετεί το κάθε αίτημα σύμφωνα με τις οδηγίες- κανόνες του εκάστοτε κατασκευαστή κατόπιν ελέγχου που αυτός διενεργεί στο προϊόν. Ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος και το XthunderspeederGR ουδεμία ευθύνη φέρει για αυτό. Η διαδικασία διαρκεί περισσότερο σε περιπτώσεις κατασκευαστών που δεν έχουν επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και σε περιπτώσεις συγκεκριμένων μοντέλων προϊόντων που δεν έχουν κυκλοφορήσει επισήμως στην Ελλάδα.
Σπάνιες περιπτώσεις αποτελούν δε και η περίπτωση DOA (Dead on Arrival), η οποία αναφέρεται στην περίπτωση που το προϊόν ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος, αλλά και η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) , η οποία αναφέρεται στην περίπτωση που το προϊόν σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος. Σε αυτές τις περιπτώσεις το XthunderspeederGR βάσει νομοθεσίας θα πρέπει να αναμένει την επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση του κατασκευαστή, όσο χρόνο και εάν αυτή διαρκέσει και κατόπιν του σχετικού πορίσματος να κρίνει τον τρόπο με τον οποίο θα επιλύσει το αίτημα του καταναλωτή (αντικατάσταση με νέο ή refurbished ή πίστωση προϊόντος).
Με το πέρας των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, απευθύνεστε στην εκάστοτε εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία για άσκηση των δικαιωμάτων εγγύησης με προσκόμιση της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς. Όπως ο Νόμος ορίζει το XthunderspeederGR δεν δύναται να συμμετέχει με ουδένα τρόπο σε αυτή τη διαδικασία.