
Λίγα λόγια για το παιχνίδι
Το Rayman Origins είναι ένα βιντεοπαιχνίδι πλατφόρμας του 2011 που αναπτύχθηκε και δημοσιεύτηκε από την Ubisoft. Είναι η τέταρτη κύρια δόση της σειράς Rayman και η πρώτη κύρια δόση μετά το Rayman 3: Hoodlum Havoc (2003). Το παιχνίδι κυκλοφόρησε για τις πλατφόρμες PlayStation 3, Xbox 360 και Wii παγκοσμίως, με τις εκδόσεις PlayStation Vita, Nintendo 3DS και Microsoft Windows να κυκλοφορούν το επόμενο έτος. Η ιστορία ακολουθεί τον Rayman, τον φίλο του Globox και δύο Teensies καθώς παλεύουν με Darktoons και άλλα κακά πλάσματα που έχουν μολύνει το Glade of Dreams αφού εξαπέλυσαν το εν λόγω κακό εντελώς τυχαία.
Το Rayman Origins έχει λάβει την αποδοχή των κριτικών, καθώς έχει επαινεθεί για το γραφικό του στυλ, το επίπεδο σχεδίασης και την αίσθηση του χιούμορ. Παρά την κριτική αποδοχή του, το παιχνίδι γνώρισε υποτονικές πωλήσεις στην αρχή της κυκλοφορίας του, αλλά στο τέλος πούλησε καλά και συνέβαλε στα κέρδη της εταιρείας. Ένα παιχνίδι για κινητά βασισμένο στο Origins, με τίτλο Rayman Jungle Run, αναπτύχθηκε από την Pastagames και κυκλοφόρησε για iOS, Android και για Windows Phone 8 στις 29 Μαΐου 2013. Ένα sequel, Rayman Legends, κυκλοφόρησε για Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation Το Vita, το Wii U και το Xbox 360 το 2013 είχαν παρόμοια αναγνώριση από τους κριτικούς.
Gameplay
Το Rayman Origins είναι ένα side-scrolling platformer, στο ίδιο στυλ με το αρχικό παιχνίδι Rayman. Το Rayman Origins μπορεί να παίξει με έως και τέσσερις τοπικούς παίκτες. Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν να ελέγξουν είτε το Rayman, ή Globox είτε δύο Teensies, με πρόσθετα κοστούμια διαθέσιμα καθώς εξελίσσεται το παιχνίδι.
Οι παίκτες ταξιδεύουν σε κάθε επίπεδο, πολεμώντας τους εχθρούς και σώζοντας φυλακισμένα Electoons. Καθώς το παιχνίδι εξελίσσεται, οι παίκτες αποκτούν νέες ικανότητες, όπως τρέξιμο σε τοίχους, ολίσθηση στον αέρα, κολύμπι και μείωση του μεγέθους τους για να φτάσουν σε νέες περιοχές. Ορισμένα τμήματα βλέπουν επίσης παίκτες να καβαλούν ένα κουνούπι, όπου οι παίκτες μπορούν να πυροβολούν εχθρούς ή να τους εισπνεύσουν και να τους πυροβολήσουν. Εάν ένας χαρακτήρας χτυπηθεί από έναν εχθρό ή έναν κίνδυνο, θα “φουσκώσει” ή θα φουσκώσει σε κατάσταση με μπαλόνι. Για να ξεφύγει από αυτήν την κατάσταση, ένας άλλος παίκτης μπορεί να τον χαστουκίσει ή να τον πηδήξει πάνω του. Οι παίκτες μπορούν επίσης να συλλέξουν καρδιές που θα τους προστατεύουν από ένα χτύπημα. Ωστόσο, εάν όλοι οι παίκτες έχουν φυσαλίδες ταυτόχρονα ή εάν χτυπηθεί ένας χαρακτήρας κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού, θα εκραγούν και το παιχνίδι θα επιστρέψει στο τελευταίο σημείο ελέγχου, συνήθως σε ένα Darkblocker από όπου είχε περάσει ο παίκτης πριν ή στο τελευταίο μέρος όπου ο παίκτης έσπασε ένα κλουβί. Σε κάθε επίπεδο, οι παίκτες μπορούν να συλλέξουν κίτρινα Lums, τα οποία θα χρειαστούν για τα Electoons. Όταν ένας χαρακτήρας συλλέγει έναν Lum King, κάνει όλα τα Lums κόκκινα για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Τα Red Lums αξίζουν δύο κίτρινα Lums. Τέλος υπάρχουν επίσης νομίσματα κρανίου που τοποθετούνται σε κρυφές ή επικίνδυνες περιοχές. Αξίζουν 25 Lums εάν συλλεχθούν με επιτυχία. Εάν ο παίκτης τραυματιστεί κατά τη συλλογή ενός νομίσματος Skull, θα το χάσει. Σε αυτήν την περίπτωση, ο παίκτης πρέπει να προσπαθήσει ξανά για να πάρει το κέρμα.
Προκειμένου να προχωρήσουν σε ορισμένα μέρη της ιστορίας, οι παίκτες πρέπει να ελευθερώσουν Electoons. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να αποκτήσετε Electoons είναι να τα απελευθερώσετε από τα κλουβιά. Υπάρχει ένα στο τέλος κάθε επιπέδου, με περισσότερα να βρίσκονται σε κρυφές περιοχές και φυλάσσονται από πολλούς εχθρούς που χρησιμοποιούν συλλογικά ένα πεδίο δύναμης για να προστατεύσουν το κλουβί, η ομάδα πρέπει να νικήσει κάθε εχθρό που χρησιμοποιεί το μαγνητικό πεδίο και τότε το κλουβί είναι έτοιμο για να το σπάσουμε. Τα περισσότερα από τα κλουβιά είναι κρυμμένα σε μυστικά περάσματα, οπότε μόλις τα Electoons απελευθερωθούν, θα δημιουργήσουν μια πύλη που οδηγεί στο εξωτερικό αυτών των διόδων. Κάθε επίπεδο περιέχει ένα μετάλλιο που δείχνει πόσες προκλήσεις ολοκλήρωσαν οι παίκτες. Σε κάθε επίπεδο υπάρχουν κρυφά κλουβιά που κυμαίνονται από 1 έως 3. Μπορείτε να κερδίσετε περισσότερα Electoons συλλέγοντας ένα συγκεκριμένο ποσό Lums σε ένα επίπεδο και εκκαθαρίζοντας Time Trials που ξεκλειδώνονται μετά την ολοκλήρωση ενός επιπέδου μία φορά. Η βαθμολογία υψηλών βαθμολογιών σε οποιαδήποτε από αυτές τις προκλήσεις μπορεί επίσης να κερδίσει μετάλλια και τρόπαια. Οι παίκτες μπορούν επίσης να ξεκλειδώσουν ειδικά επίπεδα «treasure chest», στα οποία πρέπει να κυνηγήσουν ένα σεντούκι θησαυρού σε μια επικίνδυνη διαδρομή για να λάβουν ένα κρανίο. Η συμπλήρωση όλων των δοντιών παρέχει πρόσβαση στο επίπεδο μπόνους, The Land of the Livid Dead.
Πλοκή
Στην έναρξη του παιχνιδιού, ο Bubble Dreamer, ο Rayman, ο καλύτερος του φίλος Globox και μερικοί φίλοι του Teensies χαλαρώνουν στους χώρους ανάπαυσης του Bubble Dreamer, το Snoring Tree. Ωστόσο, το ροχαλητό τους, με τη βοήθεια ενός παράξενου μικροφώνου μεταμφιεσμένου για να θυμίζει λουλούδι, ενοχλεί μια ηλικιωμένη γιαγιά από τη Χώρα των Livid Dead, η οποία ανταποδίδει στέλνοντας έναν κακό στρατό από φρικτά πλάσματα και τους Darktoons σε όλο τον κόσμο. Οι ήρωες, αφού ξυπνήσουν, προσπαθούν να αντεπιτεθούν, αλλά νικούνται και αιχμαλωτίζονται. Ο Rayman δραπετεύει και ανακαλύπτει ότι οι Darktoons έχουν αιχμαλωτίσει τους Electoons που κατοικούν στον κόσμο, έχουν φυλακίσει τη «μητέρα» του Betilla τη Νύμφη (Betilla the Fairy) και τις αδερφές της και βύθισαν το Glade of Dreams στο χάος. Αυτό κάνει το Bubble Dreamer να τρελαθεί, και ως αποτέλεσμα, να έχει εφιάλτες. Στη συνέχεια, ο Rayman και οι φίλοι του ανατίθενται από τον Μάγο να συγκεντρώσουν αρκετά Electoons για να θεραπεύσουν τον Bubble Dreamer και να αποκαταστήσουν το Glade. Οι προσπάθειές τους να εντοπίσουν τα Electoons τους επιτρέπουν να αποκτήσουν πρόσβαση στα διάφορα εδάφη του Glade και να σώσουν τις Νύμφες στην πορεία.
Τελικά, παίρνουν το δρόμο τους προς μια μυστηριώδη πύλη, η οποία μπορεί να ανοίξει μόνο με τη διάσωση των Glade Kings, που έχουν μετατραπεί σε τέρατα ως αποτέλεσμα των εφιαλτών του Bubble Dreamer. Με την απελευθέρωση των Glade Kings, οι Νύμφες μπορούν να ανοίξουν την αστρική πύλη, επιτρέποντας στον Rayman πρόσβαση σε ένα κρησφύγετο στη χώρα των Moody Clouds. Εκεί, ανακαλύπτουν ότι ο υποτιθέμενος φίλος τους, ο Μάγος, είναι αυτός που ευθύνεται για όλο το χάος. Στη συνέχεια, ο Μάγος στέλνει τον Rayman και τους φίλους του σε ένα λάκκο με τα μηχανικά του τέρατα, αλλά αυτοί δραπετεύουν και επιστρέφουν στο γραφείο του. Στη συνέχεια, ο Μάγος αρχίζει να χορεύει χρησιμοποιώντας αυτό ως μια καλή στιγμή για να δραπετεύσει. Οι ήρωες κυνηγούν και πολεμούν τον Μάγο στο αερόπλοιο διαφυγής του, στέλνοντάς το να συντριβεί στην πηγή ενέργειας του κρησφύγετού του. Έτσι το κρησφύγετο καταστρέφεται , ενώ ο Rayman και οι φίλοι του πέφτουν ελεύθερα στο Snoring Tree, όπου συνεχίζουν να χαλαρώνουν.

Λίστα με τα επεισόδια και βίντεο Playlist
- Επεισόδιο 1 Στον Κόσμο Jibberish Jungle
- Επεισόδιο 2 Στον Κόσμο Desert Of Dijiridoos
- Επεισόδιο 3 Στον Κόσμο Gourmand Land
- Επεισόδιο 4 Στον Κόσμο Sea Of Serendipity
- Επεισόδιο 5 Στον Κόσμο Mystical Pique
- Επεισόδιο 6 Στον Κόσμο Ticklish Temples (Moody Clouds)
- Επεισόδιο 7 Στον Κόσμο Grumbling Grottos (Moody Clouds)
- Επεισόδιο 8 Στον Κόσμο Angsty Abyss (Moody Clouds)
- Επεισόδιο 9 Στον Κόσμο Luscious Lakes (Moody Clouds)
- Επεισόδιο 10 Στον Κόσμο Moody Clouds & Bonus Land of the Livid Dead